Nəcəf bəyin Azərbaycan dramaturgiyasının formalaşmasında, inkişafında, zənginləşdirilməsində, milli teatrın yaradılmasında mühüm xidmətləri vardır. Nəcəf bəy Vəzirov Azərbaycan ədəbiyyatında “Müsibəti Fəxrəddin” əsəri ilə faciə janrının əsasını qoyan böyük bir ədibdir. Azərbaycan ədəbiyyatında maarifçilik hərəkatının genişlənməsində onun böyük xidmətləri olmuşdur. Nəcəf bəyin dünyagörüşünün inkişafında müəlllimi Həsən bəy Zərdabinin əziyyəti, mühüm istiqamətverici rolu danılmazdır. O, “Əti

Torpaq ətrini yurd, torpaq həsrətlilər qədər duyan çətin tapılar. Torpaq, el nisgili qədər acı heç nə yoxdu. Söz adamları həm də həssas ürəyi ilə torpağın ətrini və nisgilini duyurlar. Bizlərdən fərqli olaraq sözdən nəhəng mülk yaradanların urəkləri həm də əlavə lamisə üzvüdür. Onlar Tanrının yaratdığı ən mükəmməl varlıqdır... Sevinc Qəribin də "umduğu bir ovuc torpaqdı, suyunu, havasını istəmir", o torpaq onun "yastıq əvəzidi, nəfsinin ilməsi sap-sap sökülür, hər gecə yuxuda torpaq yeyir". O

"...Təkcə göyüzünə qalıb pənahım, Tək-tənha durmuşam ocaq başında. Anladım, boz qurdun yoxdu günahı, Tək ulamaq qalır ancaq bu yaşda..." Dalidag.az Sevinc Qəribin təqdimatında tanınmış şair Mirzəcan Ağabalayevin şeirlərini oxucuların ixtiyarına verir: QİSMƏTİM VƏTƏN Bu ucsuz-bucaqsız uzanan çöllər, Gözümdən boylanıb, sinəmdən keçib. Kür-Araz çayları döyüşən əllər, Mənə miras qalıb, dədəmdən keçib. Uzaqdan gəl deyir gülü, çiçəyi, İgidlər oylağı yanı, ətəyi. Lalədən biçilib çox vaxt köynəyi,

"QİYAMÇI" ƏLABBAS Müharibə adlamış yazı Yüzlərlə bədii əsər oxumuşam. Elə bilirdim Viktor Hüqonun "Səfilləri"nin birinciliyini dəyişə bilən əsər çıxmaz qarşıma. "Qiyamçı" "Səfillər"i ikinciliyə uğurladı mənim ilk onluğumda. Buna görə Viktor Əlabbasdan inciyərdimi, ya təəccüblənərdimi, bilmirəm. Məncə, hər gözəlliyin məhz Allahdan gəldiyinə inanan Hüqo "Qiyamçı"nı oxusaydı, növbəti dəfə düşünərdi: "Sən necə möcüzəli təxəyyül sahibləri yaradırsan, İlahi!" Bir yazıçının, şairin nə qədər möhtəşəm

Gənc yaşlarından təkcə doğulub boya-başa çatdığı Kəlbəcərdə deyil, eləcə də bütün respublikamızda tanınan həkim-travmatoloq Sabir Mirzəyevin ömrü çox qısa oldi. Əlli dörd il yaşasa da bütün ölkə ərazisində onu tanıyanların, ondan bir həkim kimi, eləcə də bir insan kimi razı qalanların sayı kifayət qədər idi. Mirzəyev Sabir (Mahir) Hacı oğlu 1964-cü ildə Kəlbəcər rayonunun Başlıbel kəndində ziyalı ailəsində anadan olmuşdur. Atası Hacı müəllim Kəlbəcər rayonunun tanınmış ziyalılarından idi.

Nəcəf bəyin Azərbaycan dramaturgiyasının formalaşmasında, inkişafında, zənginləş-dirilməsində, milli teatrın yaradılmasında mühüm xidmətləri vardır. Nəcəf bəy Vəzirov Azərbaycan ədəbiyyatında “Müsibəti Fəxrəddin” əsəri ilə faciə janrının əsasını qoyan böyük bir ədibdir. Azərbaycan ədəbiyyatında maarifçilik hərəkatının genişlənməsində onun böyük xidmətləri olmuşdur. Nəcəf bəyin dünyagörüşünün inkişafında müəlllimi Həsən bəy Zərdabinin əziyyəti, mühüm istiqamət verici rolu danılmazdır. O, “Əti

Ağstafa Regional Mədəniyyət İdarəsinin təşkilatçılığı ilə Xalq Şairi Nəriman Həsənzadənin 90 illik yubileyinə həsr olunmuş onlayn tədbir keçirilib. Yubilyarın iştirakı ilə keçirilən, millət vəkili, akademik Nizami Cəfərovun aparıcısı olduğu tədbirdə Ağstafa Regional Mədəniyyət İdarəsinin rəisi Elbəy Əli, Qazax Xeyriyyə Cəmiyyətinin sədri, professor İlham Pirməmmədov, Əməkdar İncəsənət Xadimi, şair Barat Vüsal, Azərbaycan Respublikasının Əməkdar Artisti Azad Şükürov, ədəbiyyatünas Məti

"...mən kiməm hər adam bilməz, mən olan bilir mən kiməm" Dalidag.az Paşa Talıblının şeirlərini təqdim edir: *** ...Qərib göyün ölüsüyəm, qərib quşların dirisi. Rəngi həm solğun...və rəngsiz həm sarıköynək sarısı. ...cam istədim, mey istədim, mən naləmə ney istədim. ...istədim,çox şey istədim— məndə ürəyin irisi! ...sərxoşam nə sərxoş kimi, bihudə...nə bihuş kimi. ...mən yalnızam qurd-quş kimi— böylə, mən böylə birisi. *** ...Gecənin məhrəm üzünə gün olan bilir mən kiməm. ...baxdığı güzgülər

Nəcəf bəyin Azərbaycan dramaturgiyasının inkişafında, zənginləşdirilməsində, milli teatrın yaradılmasında mühüm xidmətləri olmuşdur. Nəcəf bəy Vəzirov Azər-baycan ədəbiyyatında “Müsibəti Fəxrəddin” əsəri ilə faciə janrının əsasını qoyan böyük bir ədibdir. Azərbaycan ədəbiyyatında maarifçilik hərəkatının geniş-lənməsində onun böyük xidmətləri olmuşdur. Nəcəf bəyin dünyagörüşünün inkişa-fında müəlllimi Həsən bəy Zərdabinin mühüm rolu olmuşdur. O, “Əti sənin, sümüyü mənim”, “Daldan atılan daş

İncəsənət və ədəbiyyat bir-birini tamamlayır. Elə bu xüsusdandır ki, ədəbi imzalar arasında rəssam-şair kimi tanınanlar da var. Dalidag.az -ın təqdim etdiyi gənc də fırçayla qələmi bir arada tutmağa çalışır. Rəsm və söz... əslində, söz də şəkildir, duyğuların şəkli. Rəvan Xəyal sözün şəklini necə çəkir, siz oxucuların ixtiyarına veririk. Şeirlərindəki nöqsanların, əskik olan texniki, poetik nüansların gələcəkdə olmaması diləyilə, gənc istedada uğurlar arzulayır və müsbətə doğru dəyişəcəyinə
Yazı axını