Dalidag.az istedadlı yazar Fərid Muradzadənin real həyat hadisələri əsasında qələmə aldığı bədii əsərdən sonuncu hissəni təqdim edir: Cəhənnəmdən qaçış (novella - III hissə) O nlar bilmədən azıb düşmənin nəzarət etdiyi bölgəyə keçən 3 əsgər və bir gizirin nəşini döyüş meydanından götürməyə belə razılaşmadılar. Yenə gözü Qrad çalalarına sataşdı. Demək bu təbii qəbirlər irəlidə öldürülən o 4 nəfərə qismət deyilmiş. Yaşlılar deyirdilər ki, kiminə heç məzar da qismət olmur. O bədbəxtlərə də məzar

İbrahim Səfərlərin ömürnaməsindən və sinə dəftərindən bəzi səhifələr... Doğru deyiblər ki, doğmaların doğması qardaş-ba­cı­dır­sa, on­larla dostluq etməlisən ki, bir az da yaxından ta­nı­ya­san. Dost­la­rı­mın arasında doğmalaşanları az de­yil. Val­lah bil­mirdim ki, doğma­larımın arasında dost seç­mə­li ol­sam, kimin üzərində daya­na­­­ram. Bu gün isə deyirəm: Səni, əziz qardaşım – İbrahim! Uşaq vaxtlarımdan bu dilemma qarşısında qal­­mış­­­dım. La­kin Kəlbəcərin işğalından sonra bu sua­lın

Dalidag.az istedadlı yazar Fərid Muradzadənin real həyat hadisələri əsasında qələmə aldığı bədii əsərdən ikinci hissəni təqdim edir: CƏHƏNNƏMDƏN QAÇIŞ (novella - II hissə) A lov püskürən əjdaha kimi gecənin qaranlığını yara-yara səmada sayrışan qrad və top mərmiləri kəndi cəhənnəm atəşinə bürümüşdü. Azğınlaşmış düşmən döyüş mövqelərindən daha çox dinc əhalini hədəfə almışdı. Əslində ermənilər bu ərazilərə, xüsusən də sərhəddə olan hər iki Azərbaycan kəndinə orada məskunlaşmış yerli sakinlərdən

Dalidag.az istedadlı yazar Fərid Muradzadənin real həyat hadisələri əsasında qələmə aldığı bədii əsərdən bir hissəni təqdim edir: CƏHƏNNƏMDƏN QAÇIŞ (novella) A ğrı-acısı çox idi. Bütün əzaları ağrıyırdı. Ələlxüsus uzun qış gecələri onun üçün olduqca məşəqqətli keçirdi. Azacıq gözünə yuxu gedən kimi sanki göz bəbəkləri içəridə şişir, qayğısız uşaqlıq illərində kinoteatrlardakı film göstərilən böyük parçaya dönürdü. Gördüklərinin təsirindən qan-tərə bataraq çabalaya-çabalaya qalırdı. Gecələri

Dalidag.az Kəlbəcərli şair Vaqif Hüseyinoğlunun Qələbə sevincini ifadə edən fikirlərini və şeirini təqdim edir: Gözünüz aydın olsun, əziz xalqım və bütün azərbaycanlı xalqlarımız, hər an bizə mənəvi dayaq olan QARDAŞLARIMIZ !.. Gözünüz aydın olsun, iki böyük döyüş cəbhəsinin birində təkbaşına, rəşadətlə döyüşən ölkə rəhbərimiz, digərində isə sıravi əsgər, zabit və genrallarımız və bütün döyüş iştirakçılarımız!.. Gözünüz aydın olsun, xalqıma minlərlə şir ürəkli övladlar bəxş edən ANAlar, onları

Mir Həmzə Nigari kimdir? Canan diləyən dağdağai-cana düşərmi? Can istəyən əndişeyi-canana düşərmi? Girdik rəhi-sevdaya cünunuz, bizə namus Lazım deyil, ey dil ki bu iş şana düşərmi? deyərək Haqqa olan hədsiz eşqini, Onun yolunda pərvasız sərgərdan halını ifadə edən Qarabağlı Mir Həmzə Nigari, aşiqanə şeirləri ilə təsəvvüf ədəbiyyatının önəmli bir şairi, könüllər sultanı, böyük bir sufi şəxsiyyətdir. Azərbaycanda Qarabağ xanlığının Bərgüşad mahalının Cicimli kəndində, 1805-ci ildə dünyaya

"...Əlbət, türk dünyası bir yumruq olsa, Müsəlman torpağı heç vaxt ağlamaz..." Dalidag.az ş air-tərcüməçi Əkbər Qoşalının uyğunlaşdırmasında Qazaxıstanın Əməkdar İncəsənət xadimi, şair Rafael Niyazbekin bu günümüzlə səsləşən şeirini təqdim edir: QARABAĞIN GÖZYAŞI Qardaşın müqəddəs Qarabağ yurdu, Uzun illər işğal altında qaldı; İki dövlət arasında hərb oldu, Hər tərəfi yaxan atəş ucaldı. Suvardı torpağı acı göz yaşı – Qarabağı qara güclər qaraltdı. Nur çöhrəli axar çaylar çəkildi, Ağaclar qurudu

“Klassik oxucu sənətkarın yazdığını onun özündən daha yaxşı başa düşə biləndir”. Özümü yaxşı oxucu hesab etməyə mənibir az daƏbu Turxanın bu fikri“təhrik etdi”. “Yaxşı tənqidçi əsərdə sənətkarın özünün demək istəmədiklərini də aşkar edir” fikrindən sonra isə əməlli-başlı cəsarətlənib oxucularıiki qrupa böldüm; şairlə şeiri eyniləşdirib nə oxusa“bəh-bəh” eləyən və şeirin ruhuna uyğun olaraq şairi ya sevən ya da ona acıqlanan oxucu. (Kitabxanaşünaslıqda oxucu tipləri başqa cür təsnif edilir.) Əbu

Poeziya ruhun və düşüncənin sözlə emosional ifadəsidir. Ədəbiyyatın digər köklü qolu olan nəsr də insan duyğularının bədii ifadəsi olmasına baxmayaraq min illərdir ki, insan oğlu qəbinin ən munis hisslərini daha çox şeirlə, nəğməylə ifadə edir. Həm də poeziya nəsrlə müqayisədə daha yığcam, emosional olduğundan insan hisslərini daha canlı əks etdirir və tez yadda qalır. Böyük yunan filosofu və ensiklopedik elm adamı Aristotelin ədəbiyyatı təsnifatlandırmasından min illərlə vaxt keçməsinə,

Ermənilər Kəlbəcərdən çıxmağa başlayıblar. Necə çıxdıqlarını hamınız görürsünüz. Şərhə ehtiyac yoxdur. Amma burda bir məsələni xatırlatmaq istəyirəm ki, bu vandalların törətdiklərini elm və sənət adamları bütün detalları ilə tarixləşdirib saxlamalıdırlar. Hazırda bizim yaşadıqlarımız hayların tamamilə məhv edilməsi üçün əsas verir. Fəqət, heç də ədalətli olmayan dünya şübhəsiz ki, buna imkan verməz. Hə, bəzi həmvətənlərimiz yazırlar ki, bütün bu vəhşiliklər rus "sülhməramlı" larının gözü
Yazı axını