"Gecə yarısı Feyzullanın arvadını, uşaqlarını ürəkqopma azarına salıb, evin altını üstünə çevirdilər." Q orodovoy Kərbəlayi Zal iyirmi beş ildən artıq idi polis idarəsində xidmət edirdi. Onun arvadı hərdənbir deyərdi: -A kişi, səni saqqalına nə şaşka yaraşır, nə də şapka. gəl sən bu qorodovoyluqdan əl çək! Bir balaca alış-verişə yapış. Bir baqqal dükanı aç! Kərbəlayi Zal cavab verərdi: -Arvad, sən hökümətin ləzzətini anlamırsan, Əgər səni qorodovoy eyləyələr, min il qulluqdan çıxmazsan; bir də,

Ziyalı adamların işığı dünyanın o başından belə düşər Vətənin üstünə. Varlığıyla torpağa, yurda bağlı olan Famil Museyibov kimi. Təsadüfən eşitdiyim səsində, uzaqdan gördüyüm simasında, “salam”ında bir işıq, səmimiyyət, ruh adamlarına məxsus özəllik duydum. Demək ki, işıq varsa, şöləsi günəş şüası kmi hər tərəfə yayılır. Müsahibinin ürəyini isidir, könlünə xoşluq ərməğan edir. Uzaqların nisgilli səsini, qürbətin təklik ağrısını, həsrətin inləyən göynəyini şəkilləndirən misraları oxuyub

Corc Bernard Şou (ing. George Bernard Shaw; 26 iyul 1856 — 2 noyabr 1950) — irland əsilli tanınmış Böyük Britaniya yazıçısı, dramaturq, Ədəbiyyat üzrə Nobel mükafatı laureatı (1925), Uilyam Şekspirdən sonra ingilis teatrının ən məşhur dramaturqu. İrland dramaturqu və tənqidçisi Corc Bernard Şou Dublində doğulmuşdur. Janr və forma baхımından seçilən 60-dan çoх pyesin müəllifidir. Yaradıcılığında sosial mövzulara daha çoх diqqət yetirmişdir. Bernard Şounun atası əvvəlcə dövlət qulluğunda

G ənc ər-arvad kəndin ucqarında, gözəl bir yerdə qayğısız ömür sürürdü. Onların yeganə qız uşağından başqa, heç bir övladı yox idi. Hər ikisi uşağı dünyalar qədər sevərdi. Qız lap körpə ikən atası əldən-ayaqdan uzaq bir şəhərə, kral paytaxtına səyahətə çıxmalı oldu. Çox uzaq olduğundan nə uşağı, nə də arvadını özü ilə apara bildi. Tək getdi. Yola düşərkən söz verdi ki, qayıdanda onlara nadir hədiyyələr gətirəcək. Öz körpəsi ilə tək qalmış ana yalqızlığın xofunu, qorxusunu özündən uzaqlaşdırmalı

Tural Turan 30-cu sinif Bağçaya getdim - anamın yanına. Birinci sinifdə atamı öyrəndim. İkinci sinifdə sevdiyim qızı... Üçüncü sinifdə müəllimimin ömür yolunu hərflədim. Dördə keçəndə babamı əzbərlədim. Beşi bitirəndə atasını itirmiş dostumla müharibəni xətm elədim. Altıncı sinifdə artıq böyümüşdüm. Yeddincinin qış tətilindən qocalmağa başladım. Indi otuzuncu sinifdəyəm, Öldüyümü özümə deyə bilməmişəm hələ... Yas sayaqlaması (Bacımın ölümünə) Bir çılpaq ev də olmadı, Məni əyninə geyinə. Ölməyi

Ədəbiyyat müxtəlif janrların birləşdiyi bir söz məkanıdır. Esse – kiçik və ya orta həcmdə olan, bir çox elmi sahəyə müraciət olunan nəsr janrı. Esse fransız sözü olub, mənası sınaq, təcrübə, oçerk deməkdir. Tənqid və ədəbiyyatşünaslığın müəyyən bir problemi sərbəst surətdə izah etməsi ilə fərqlənən janrı. Daha çox ədəbiyyatda istifadə olunur. Essedə məqsəddəki fikri bildirmək üçün fəlsəfi ifadə, yanaşma, təhlildən istifədə edilir. Ədəbiyyatşünaslıq, avtobioqrafik, biografik məqalələr,

Azərbaycan ədəbiyyatında sambalı, çəkisi və nüfuzlu simaları ilə özünəməxsus yeri olan Kəlbəcər ədəbi mühitinin SÖZə xidmət sahəsində töhfələri danılmazdır. Poeziyaya ayrıca nəfəs gətirən, şeiriyyəti canlandıran onlarca kəlbəcərli şair var ki, onların sayəsində Kəlbəcər ədəbi mühiti formalaşıb, var olub və var olacaq. Həmin var olacaqlardan biri də istedadlı şair Xəqani Həbiboğludur ki, simasına çökmüş abır-həya ruhundan qopan duyğu çələnginə sirayət edircəsinə bir rəng çəkir, gözəllik əta

Bu gün Azərbaycan ədəbiyyatına əvəzsi töhfələr vermiş, əslən Kəlbəcərdən olan görkəmli şair Bəhmən Vətənoğlunun ölümündən 15 il ötür. Ruhu şad olsun! Dalidag.az Bəhmən Vətənoğlunun bir neçə şeirini təqdim edir. BƏHMƏN Bu mənəm, a qardaş, tanımadınmı? Könlü dərdli, dili nalalı Bəhmən. İndi yurdsuz qalıb, yuvasız qalıb, Gördüyün o yurdlu-yuvalı Bəhmən. Qəzalar, qədərlər əyibdi məni, Dərdim öz içimdən yeyibdi məni. Zaman zindanında döyübdü məni, Yoxdu o əzəlki havalı Bəhmən. Gələcək nəsilə şirin

Dalidag.az 3 kiçik ibrətamiz hekayəni təqdim edir: Şeytan Y aşlı qadın olduqca Allaha bağlı bir adam idi. Hər səhər qapısının ağzına çıxar və uca səslə: " Allahım, bizə verdiyin hər şey üçün sənə şükürlər olsun! " - deyə dua edərdi. Hər dəfə də yan qonşusunun səsi eşidilər, qonşusu səsi çıxdıqca: " Allah yoxdur, Allah yoxdur! " - deyə fəryad qoparardı. Yaşlı qadın bundan nə qədər incisə də, sözündən dönməzdi. Ertəsi gün yenə qapısının ağzına çıxar, dua edər, sonra evinə qayıdardı. Qonşusu da

Ədəbiyyat nəzəriyyəsi elektron məlumat (vikipediya) səhifəsinə istinadən bir neçə ədəbi janrın nəzəriyyəsini təqdim edirik: Qoşma aşıq yaradıcılığında çox geniş yayılmış janrdır. Hər bəndi dörd misradan, hər misrası on bir hecadan ibarət şeir şəklinə qoşma deyilir. Qoşma və gəraylının qafiyə sistemi eynidir. Üç, beş, yeddi bənddən ibarət olan qoşmaların birinci bəndinin I və III misraları sərbəst, II və IV misraları həmqafiyə olur. Digər bəndlərin ilk üç misrası bir-birilə, son misrası isə
Yazı axını